Kesä ja mansikat
Kesä ja mansikat kuuluvat yhteen niin erottamattomasti, että toista on vaikea kuvitella ilman toista.
Ja onhan se sanomattakin selvä, että ainakin muutaman kerran kesässä on aivan pakko leipoa perinteinen mansikkatäytekakku. Mansikat ovat suven ykkös herkku ja kakun päällä oikein näyttäviä. Juhannuksena miehen synttäreiden kunniaksi täällä maalla tuli ensimmäinen kakku leivottua ja koristeltua.
Niitä kesänhetkiä!
Aurinkoista viikkoa🌻

Nam mikä ihanuus 🍓 Kunpa mieheni pitäisi kermavaahdosta. Leipoisin.
VastaaPoistaMeillä oli tänään ihania mansikoita ja tekemääni rapaperipiirakkaa. 💚
Hyvää kesän jatkoa !
Kesä ja mansikkakakku on kyllä aikas luksusta🍓
PoistaSamoin aurinkoista viikkoa!
Varmasti hyvää kakkua :)
VastaaPoistaMansikat on jo yksistään hyviä tai jäätelön kera.
Niin on...pakko käydä ostamassa lisää mansikoita ovat
Poistaniin maittavia joka muodossa🍓
Minäkin tein kakun ananasmurskasta, mansikoista ja kermavaahdosta. Mansikat kuuluvat kesään.
VastaaPoistaNam😋 kiva sielläkin kakkuiltu.
PoistaNiinpä mansikat ovat kesän ykkös juttu...
Mansikkatäytekakku on hyvää. Minäkin teen mansikkatäytekakkua muutaman
VastaaPoistakerran kesässä kun saa tuoreita mansikoita.
Nam niin on just niin kesän paras herkku😋 täytyy
Poistatorilta ostaa mansikoita taas...määhän popsisin niitä vaikka kuinka
paljon pelkästäänkin😂
Viime kesänä unohdin kokonaan ostaa mansikoita. 😱 Täytyy olla paremmin asialla nyt.
VastaaPoistaMää niin muistan ton saman asian aiemmin..ja korjasin heti asian seuraavana
Poistakesänä😂