Kesäkuun kauneutta
Kesäkuun varma merkki on kun, omenapuut puhkeavat kukkaan ja kielot alkavat ilahduttaa tienvarsilla. Omenapuut ovat kauniissa valkoisessa juhla-asussaan kukkien kera. Kävelylenkillä ihastelin tienvarsilla kielojen kukkaloistoa ja puutarhassa näyttävä kalliokielokin avaa kohta kukkansa.
Niin parasta alkukesässä on myös syreenien tuoksu ja kauniit kukat. Unohtamatta tuuheaa raparperipuskaa, joka suoranaisesti kuiskii tekemään piirakkaa. Raikasta ja hyvää!
Kuun vaihde onkin alkanut oikein aurinkoisessa säässä.
Nyt on kesä!
Aurinkoista kesäkuun alkua🌸
💛💛









Oikein hyvää alkanutta kesäkuuta sinulle. Nautitaan ihanien syreenien tuoksusta ja raparperipiirakasta. 😊😊
VastaaPoistaKiitos! Niin parasta aikaa ja aurinko paistaa. Se on kesä nyt!
PoistaAuringonhetkiä sinnekin!
Meillä taasen herättiin sateeseen tänä aamuna, mutta pikkuhiljaa kirkastuu. Toki sadesää ei haitannut ollenkaan, se ei estänyt ikkunanpesu-urakan alkua:)
VastaaPoistaSade tekee kyllä niin hyvää luonnolle🌼 tännepäin on luvattu
Poistahuomenna sadetta. Mukavaa ikkunan pesua , se olidi täälläkin
edessä vielä.
Meillä on samoja ihanuuksia, omenapuu ehti jo kukkia, kohta mennään tiirailemaan pikkuisia omenanalkuja. Viime vuonna ei tullut yhtään omenaa. Nyt on lupausta 🍎
VastaaPoistaViimevuotista raparperia on vielä pari erää pakastimessa.
Tänään teemme sen sinun juustoraasteella päällystetyn leipäsi ♥ Mozzarellaa.
Niin ihanaa aikaa ja kesäkuu! Niinpä kohta päästään tutkimaan pikku
Poistaompun alkuja jospa tänä vuonna tulisi satoa, sama juttu viime vuonna ei tullut satoa paljoon yhtään.
Nam teillä leivän teko päivä, se on niiiin hyvää!
Kesä. ♥ Saisinpa raparperejä jostain!
VastaaPoistaOlen monesti ihmetellyt, kun saan blogissani kommentteja toiseksi uusimpaan postaukseen ja nyt tajusin: sinullakin näkyy kakun kuva, vaikka Leijonien kulta on uudempi. Miksiköhän se ei päivity ajallaan? Eipä StanstaLandiassakaan näy päivittyvän reaaliajassa ja se on vähän ärsyttävää.
Ihanaa alkanutta KESÄkuuta! (Joko uima-altaassa on vedet?)
Olen saman huomannut , että jotain päivitys ongelmia on nyt ollut pitkän aikaan
Poistablogeissa. Niinpä kesäkuu ihanaa tästä nautitaan.
Voi kun olisit lähempänä toisin sinulle raparperejä.
Loppuviikolla saadaan uima-altaalle vesi, sen verran hulinaa ollut
tämä viime aika, että ei ole ehtinyt siihen projektiin. Ja onneksi kelitkin lämpenivät niin tarkenee mulahtaakin jo.
Samoin ihanaa kesäkuuta sinne ja aurinkoa!
Aurinkoa myös sinun kesäkuun alkuun ♥
VastaaPoistaKiitti samoin ja mukavaa kesäkuuta!
PoistaNyt on kyllä niin mielettömän kaunista! Ai nam nam tuota raparperipiirakkaa.
VastaaPoistaJotenkin juuri se odotettu aika 🌸 tästä nautitaan.
PoistaNam rapsun maku kuuluu niin kesään...