Näihin hetkiin on tunnelmallinen päättää päivä!
Valojen ja varjojen leikki
Päivä on kerta kaikkiaan ihana päättää ilta-aurinkoon, joka jättää jäljelle lämpöiset sävyt seinille. Ilta-auringon lempeässä syleilyssä seinäkin muuttuu kuin eläväksi tauluksi.
Istun iltaisin Köpi kissan kanssa ilta-auringon loisteessa pitkän tovin verannalla teekupposen kera. Miten onkin voimaannuttava päättää päivä tuon valovoimaisen näyttämön kera.
Aamu vai ilta-aurinko kumpi miellyttää sinua enemmän?
Kyllä aamuaurinkokin on iloinen tervehdys🌞




Täytyy tunnustaa että aamuarinko jää nykyisin eläkeläisenä kokematta, ja ilta-aurinko paistaa suoraa telkkarin ruutuun erkkerissä. Myöhäinen iltayö on paras!
VastaaPoistaKyllä kesäyöt ovat myös niin kauniita🌞
PoistaMolemmat auringot kelpaa! 🌞😅
VastaaPoistaKesä ja aurinko niiin parasta💛
PoistaKauniita hetkiä😍 Rakastan auringonlaskujen kuvaamista ja siksi usein olenkin iltaisin rannalla. Aamulla tykkään juoda teen takaterassilla aamuauringossa ☺️
VastaaPoistaAah auringonlasku rannalla se on kuvaamisen arvoinen ja olla
Poistahetkessä mukana🌞 päätin otan tästä kesästä kaiken irti.
Ihania aurinkohetkiä sinnekin!
Ihanasti auringonvalo osuu tuohon! Olen niin aamu-uninen, että harvoin aamunsarastusta näen. Paitsi tietysti talvella, kun se on niin myöhään. Ääh, ei nyt ajatella talvea! Ilta-aurinko on aivan ihana. Sekä aamussa että illassa on kaunis valo ja kesäisin taikatunnelma.
VastaaPoistaJuuri niin taikatunnelma joka tunnelmallaan tuo oman
Poistasävyn kotiin ja mieleen💛 Ilta-aurinko on niin hehkuva väreillään.
Ihania hetkiä sinun loppuviikkoosi!
Ihania auringon hetkiä sinullekin 🩶 🩶
VastaaPoistaKiitos samoin🌞
PoistaKummatkin tunnelmat sykähdyttävät ☀️ Aamuvirkkuna täällä katselen kun aurinko nousee. Heräsin jo ennen neljää 😊 Elämä on ihanaa ! Kesä 💚 Ihanaa tätä päivää.
VastaaPoistaTodellakin kuinka tätä vuodenaikaa on kaivannut niin aamu kuin ilta-
Poistaaurinkoineen🌞 Nyt otetaan kesästä kaikki irti.
Samoin kiitos ihanaa tätä päivää💛
Kauniita kuvia ja tunnelmia. Valo virkistää aina, mutta tykkään myös kesäsateesta, jos sitä ei ole liikaa :) Ihanaa viikonloppua!
VastaaPoistaKiitos🌞 ihanaa viikonloppua!
PoistaAah kesäsateen ropina on todellaki raikasta jos ei
joka päivä sade.
Ilta-auringon säteet kyllä kultaavat puutarhankin kauniisti!
VastaaPoistaOi, niin tekevät samaa olen ihastellut💛
PoistaKesä viikonloppu terkut sinnekin!