03/06/2026

Kun seinät värjäytyvät kullalla


 Näihin hetkiin on tunnelmallinen päättää päivä!

Valojen ja varjojen leikki

Päivä on kerta kaikkiaan ihana päättää ilta-aurinkoon, joka jättää jäljelle lämpöiset sävyt seinille. Ilta-auringon lempeässä syleilyssä seinäkin muuttuu kuin eläväksi tauluksi. 

Istun iltaisin Köpi kissan kanssa ilta-auringon loisteessa pitkän tovin verannalla teekupposen kera. Miten onkin voimaannuttava päättää päivä tuon valovoimaisen näyttämön kera. 

Aamu vai ilta-aurinko kumpi miellyttää sinua enemmän?





Kyllä aamuaurinkokin on iloinen tervehdys🌞


Auringon hetkiä loppuviikkoosi💛


16 kommenttia:

  1. Täytyy tunnustaa että aamuarinko jää nykyisin eläkeläisenä kokematta, ja ilta-aurinko paistaa suoraa telkkarin ruutuun erkkerissä. Myöhäinen iltayö on paras!

    VastaaPoista
  2. Molemmat auringot kelpaa! 🌞😅

    VastaaPoista
  3. Kauniita hetkiä😍 Rakastan auringonlaskujen kuvaamista ja siksi usein olenkin iltaisin rannalla. Aamulla tykkään juoda teen takaterassilla aamuauringossa ☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aah auringonlasku rannalla se on kuvaamisen arvoinen ja olla
      hetkessä mukana🌞 päätin otan tästä kesästä kaiken irti.
      Ihania aurinkohetkiä sinnekin!

      Poista
  4. Ihanasti auringonvalo osuu tuohon! Olen niin aamu-uninen, että harvoin aamunsarastusta näen. Paitsi tietysti talvella, kun se on niin myöhään. Ääh, ei nyt ajatella talvea! Ilta-aurinko on aivan ihana. Sekä aamussa että illassa on kaunis valo ja kesäisin taikatunnelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin taikatunnelma joka tunnelmallaan tuo oman
      sävyn kotiin ja mieleen💛 Ilta-aurinko on niin hehkuva väreillään.
      Ihania hetkiä sinun loppuviikkoosi!

      Poista
  5. Ihania auringon hetkiä sinullekin 🩶 🩶

    VastaaPoista
  6. Kummatkin tunnelmat sykähdyttävät ☀️ Aamuvirkkuna täällä katselen kun aurinko nousee. Heräsin jo ennen neljää 😊 Elämä on ihanaa ! Kesä 💚 Ihanaa tätä päivää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin kuinka tätä vuodenaikaa on kaivannut niin aamu kuin ilta-
      aurinkoineen🌞 Nyt otetaan kesästä kaikki irti.
      Samoin kiitos ihanaa tätä päivää💛

      Poista
  7. Kauniita kuvia ja tunnelmia. Valo virkistää aina, mutta tykkään myös kesäsateesta, jos sitä ei ole liikaa :) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos🌞 ihanaa viikonloppua!
      Aah kesäsateen ropina on todellaki raikasta jos ei
      joka päivä sade.

      Poista
  8. Ilta-auringon säteet kyllä kultaavat puutarhankin kauniisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, niin tekevät samaa olen ihastellut💛
      Kesä viikonloppu terkut sinnekin!

      Poista