19/09/2021

Pihlajanmarja syyskuosi!


 

( ei kaupallista mainosta )  Vallila .  Vallilan kauniit kuosit vuodenaika aiheissakin houkuttelevat ostamaan. Hyväksi ostoksi todettu vartalotyyny sai syysasukseen Kotipihlaja kuosin : desing Saara Kurkela. 

Niska/hartia ongelmaisena olen reilun kuukauden tyynyn käytössä huomannut,että en enää hyöri ja pyöri yöllä niin paljon. Joten olen erittäin tyytyväinen ostooni. 

Syysväreistäni olen huomannut pitäväni lämmin sävyisistä ja iloa tuovista väreistä : oranssista, keltaisesta ja ruskeasta 🍁 Osaksi sisustukseenkin ja enemmän vaatetuksen väreiksi.

Iltojen hämärtyessäni syttyvät valot seinälle oksaan,jossa roikkuvat tekemäni makramee lehdet.

 



Tämän alku syksyn aikana olen maalannut ja tuunannut enemmän,kuin koskaan. Kaapista löytynyt vanha vihreä puutarjotin sai valkoisella kalkkimaalilla uuden pinnan. Näin sain tämänkin heräämään esille ja käyttöön. 

Toinen kirppari viikko käynnistyy ja onneksi olen jonkin verran saanut myytyä tavaroitani. Siltäkin osaltaan olen erittäin tyytyväinen syys siivous tuulahduksesta,joka pyyhälsi kodin kaapit läpi. Ja turhat tavarat kirpparille,kierrätykseen ja tuunaukseen.



Syksyisen raikasta sunnuntai päivää ja kohta alkavaa uutta viikkoa🍁



2 kommenttia:

  1. Nätit nuo lehdet valoineen!
    Hyvää alkanutta viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti,nyt syksyllä olen saanut tälläisen oranssi väri vimman, joka
      kesällä ei sitten onnistunut mitenkään. Jestas en ikinä unohda sitä oranssia karvaturrikka istuin päällystettä mikä yksinkertaisesti ei sopinut minneen.
      Mukavaa alkavaa viikkoa sinullekkin!

      Poista